Erwan Bouroullec – Horses habitat, 2022.

720.00 

Erwan Bouroullec – Horses habitat, 2022.

Najveći doprinos čovječanstva divljini je – plastika. Čovjek je stvorio materijal koji se ne razgrađuje i koji će tako trajati zauvijek, poput kamena. On ostaje obložen i zaštićen tako da korijenje jednostavno ne može ući u njega. Ali zato priroda počinje rasti oko njega i u jednom trenutku oni se integriraju jedno u drugo – i postaju jedno!
Simetrija je jedna stvar, savršeno ponavljanje je druga navika čovječanstva.
Većina industrijske proizvodnje mrzi raznolikost i nepravilnost. Plastični dijelovi ponavljaju samu svoju prirodu: usklađeni, svjetlucavi, u boji. I toliko su rašireni i napušteni da i sami polako stvaraju svoj vlastiti svijet. Oni su poput neke čudne vrste, pomalo poput leptira.
Za mene plastični komadi u prirodi jako utječu na shemu boja u prirodi, dajući joj žute, plave, ekstremno crvene i zlatne slojeve.
Stanište konja bilo je vrlo skromno: stare ograde, mnoštvo užadi koje visi, kante – mogla se osjetiti udaljena ljubav jahača, koji je možda otišao studirati negdje drugdje. Konji su izgledali u dobroj formi i pretpostavljam da sam ja jedini – pokušavao razumjeti.
Erwan B

O Autoru/Autorima
Lagano izbljeđujući granice između umjetnosti i kodiranja, Erwan Bouroullec (Quimper, 1976.) koristi računalne algoritme, pravila, definiranost i slučajnost za stvaranje jedinstvenih digitalnih, dizajnerskih crteža.
Njegov izvanredan opus istražuje kako doživljavamo i razumijemo okruženje koje nas okružuje. Ova serija dizajnerskih crteža poziva gledatelja da uoči učinke i posljedice svojih postupaka i nudi dirljivu perspektivu sve većeg udaljavanja čovjeka od prirode.

“Računalno kodiranje i dizajn pripadaju istoj grani stabla, a magija računala je u tome što parametri mogu plutati, a brojevi mogu biti golemi.” – Erwan Bouroullec

Erwan Bouroullec umjetnik je i dizajner koji predstavlja drugu polovicu poznatog bratskog dua Bouroullec koji su 1999. godine osnovali svoj dizajnerski studio u Parizu. The New York Times ih opisuje kao “one koji svojim dizajnerskim djelima predstavljaju poetičnu praktičnost“ izražavajući se na raznim poljima: od umjetnosti, dizajna do zanatskog umijeća, istraživanja i arhitekture.
Erwan i Ronan Bouroullec zajedno su dizajnirali za poznate tvrtke koje se bave izradom namještaja poput Vitre, Haya, Flosa, Cassine, Ligne Roset, Magisa, Mutine, Established & Sons i Kvadrata.
Njihova dizajnerska i umjetnička djela krase neke od najpoželjnijih stalnih zbirki na svijetu te se također predstavljaju na autorskim izložbama, a objavljene su i razne monografije koje kataloški prikazuju mnoga od njihovih izvanrednih djela.
Posljednjih su godina svoje djelovanje proširili i na javne površine, donoseći modernu relevantnost povijesnim mjestima kao što su Bourse de Commerce – zbirka Pinault (Pariz, 2021.) i fontane Champs-Elysées (Pariz, 2019.).
Suradnja Erwana i Ronana Bouroulleca trajan je dijalog dviju različitih osobnosti sa zajedničkim nazivnikom koji ih povezuje – a to je ustrajnost i uvijek prisutno, individualno eksperimentiranje s umjetnošću.

Tehnički podaci
• Dimenzije: 59,5 cm × 89,5 cm
• Dimenzije (s okvirom): 62 cm × 92 cm x 3,5 cm
• Papir: 300 g Platinum Etching
• Digitalni tisak u nakladi od 50 komada – numerirano i digitalno potpisano od autora
• Okvir: E- profil, od hrastovog drveta, s bijelim rubom

Upit o proizvodu: Erwan Bouroullec - Horses habitat, 2022.

Ukoliko trebate dodatne informacije o proizvodu, ispunite formular. Odgovorit ćemo vam u što kraćem roku.

    Vaše ime (obavezno)

    Vaš email (obavezno)

    Upit

    Vaša poruka

    Još nema recenzija.

    Napiši recenziju

    Budite prvi koji će recenzirati “Erwan Bouroullec – Horses habitat, 2022.”

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

    Ažuriranje…
    • Košarica je prazna