Kako najutjecajniji kreativni direktori na svijetu razvijaju svoju viziju
Nathan Williams, osnivač časopisa Kinfolk u knjizi THE EYE okupio je više od 90 vodećih svjetskih kreativnih direktora kao što su: modni dizajneri Thom Brown i Yohji Yamamoto, urednici raznovrsnih redakcija na čelu s Fabienom Baronom i Marie-Amélie Sauvé te trendsetteri poput Grace Coddington i Linde Rodin.
Kroz zanimljive tekstove saznajte što su sve naučili iz osobnog iskustva, kakvi su njihovi osvrti o knjigama koje su pročitali, mentorima koji su ih vodili te više o njihovim individualnim tehnikama za postizanje uspjeha. Otkrijte kako su razvili svoje „oko“ – i kako ga koriste za komuniciranje vizualnih ideja u koje su se zaljubile nove generacije a koje i dalje sudjeluju u oblikovanju budućnosti.
Kao poduzetnik čiji rad definira prepoznatljiva estetika, Nathan Williams ima jedinstvenu viziju suvremene kulture koja će ovu knjigu učiniti od neprocjenjive vrijednosti za umjetničke direktore, dizajnere, fotografe, stiliste i sve kreativne profesionalce koji traže inspiraciju i savjet.
448 stranica, preko 200 crno-bijelih fotografija
Ukoliko trebate dodatne informacije o proizvodu, ispunite formular. Odgovorit ćemo vam u što kraćem roku.
Još nema recenzija.